Nie jesteś zalogowany na forum.
1.Nick:
2.Login:
3.Ile Grasz Na Serwerze SS [F5]
4.Wiek:
5.Staż w Mta:
6. Doswiadczenie
7.Coś o sobie ? (min.4 zdań):
8.Dlaczego Ty ? (min.4 zdania):
9.Dlaczego SAPD ? (min.4 zdania):
10.Czy nie zawiedziesz nas ?:
11.Wiesz na czym polega bycie liderem ?:
1.Nick: Dziubas
2.Login: Dziubas
3.Ile Grasz Na Serwerze SS [F5] file:///C:/Program%20Files%20(x86)/MTA%20San%20Andreas%201.5/screenshots/mta-screen_2017-08-29_13-45-26.png
4.Wiek: 15
5.Staż w Mta: Gram w mta od 3 lat
6. Doswiadczenie gram juz w mta dość czasu i nabrałem dużo doświadczenia o frakcjach i serwerach
7.Coś o sobie ? (min.4 zdań): Nazywam się Dominik.Moje zainteresowania to DJ motoryzacja i czasami sobie porapuje. Nie lubię nudy oraz osób które są do siebie źle nastawione,zawsze trzeba być dobrej myśli.Lubie bardzo osoby z dystansem do siebie. Bardzo lubię odgrywać prawdziwe życie w grach.
8.Dlaczego Ty ? (min.4 zdania): Ponieważ od dzieciaka interesuję się Policją i bardzo lubię interwencje Policji. Jestem osobą która słucha się poleceń i nie trzeba mi powtarzać kilka razy.Bardzo dobrze znam mapę mta oraz moja ortografia jest na wysokim poziomie. Jestem osobą którą wszyscy lubią i jak bym się dostał na lidera nie było by problemu z poznaniem swoich pracowników.
9.Dlaczego SAPD ? (min.4 zdania): Ponieważ od dziecka pamiętam jak sie bawiło w Policjantów i Złodziei. Bardzo lubię te klimaty gangsterek,zbrodni,policji.Moim zainteresowaniem jest Policja i bardzo dużo wiem o tej Frakcji umiem bardzo dużo jak na 15 latka.Mam nadzieje że się spiszę w roli SAPD i nie zawiodę.
10.Czy nie zawiedziesz nas ?: Nie nie zawiodę,znaczy będę się starał bo każdy może popełniać błędy ale ja się będę starał popełniać ich jak najmniej.
11.Wiesz na czym polega bycie liderem ?: Tak byłem na nie jednym serwerze Liderem Frakcji i wiem co mam robić i wiem na czym to polega.
Dziękuję i pozdrawiam Dziubas
1.Nick: Jacek576
2.Login: Jacek576
3.Ile Grasz Na Serwerze SS [F5] 130 Minut jestem nowy